Citibank Citi Bank Eğitim Kredisi Kampanyası

Citibank


Citi Bank Eğitim Kredisi Kampanyası

Banka Kampanyaları Citibank Kampanya İhtiyaç Kredisi Kampanyası  Taksitli Kampanya
Citi Bank İhtiyaç Kredisi Kampanyası Okul taksitleri, üniversite eğitimi veya özel kurslar... Sizin veya çocuklarınızın eğitimi için gereken herşey. Eğitim Kredisi ile tüm eğitim ihtiyaçlarınızı rahatça karşılayabileceksiniz. En iyi okullar, kurslar, sertifika programları... Artık eğitim ihtiyaçlarınızı ertelemeyin. Citi Bank ile ilk defa tanışan müşterilerimize özel olarak sunduğumuz bu çok özel bireysel ihtiyaç kredisinden; * %0,95’ten başlayan faiz oranlarıyla, * 15.000 TL’ye kadar tutarlarla * 48 aya varan vade seçenekleriyle Citi Bank’ da! Citi Bank Eğitim kredisi için bize başvuran müşterilerimizden istemiş olduğumuz ekstra evraklar aşağıdaki gibidir; * Üniversite, Anadolu-Fen Sınavları Hazırlık Kursları, Dil Kursları, Bilgisayar-Muhasebe gibi sertifika kurslarından alınan proforma fatura * Vakıf Üniversiteleri, Yurtdışı Üniversiteleri, MBA programları akseptans belgeleri Bireysel İhtiyaç Kredisi Limitleri Minimum Kredi Tutarı: 1,250 TL Maksimum Kredi Tutarı: 20,000 TL Bireysel İhtiyaç Kredisi Faiz Oranı
Citi Bank Eğitim Kredisi Vade / Ay 12 18 24 30 36 42 48 Citi Bank Eğitim Kredisi Faiz Oranı %1,79 %1,79 %1,79 %1,79 %1,79 %1,79 %1,79 İnternete Özel Bireysel İhtiyaç Kredisi Faiz OranıCiti Bank Eğitim Kredisi Vade / Ay 12 18 24 30 36 42 48 Citi Bank Eğitim Kredisi Faiz Oranı
%1,59 %1,59 %1,59 %1,59 %1,59 %1,59 %1,59
Citi Bank Eğitim Kredisi Vade / Ay 12 18 24 30 36 42 48 Citi Bank Eğitim Kredisi Faiz Oranı %1,59 %1,59 %1,59 %1,59 %1,59 %1,59 %1,59 Citi Bank Eğitim Kredisi Ücretleri Citi Bank Eğitim Kredisi İstihbarat Ücreti: Net kredi tutarının % 3'üdür. Minimum ücret 299 TL'dir. Citi Bank Eğitim Kredisi Ödeme planı değişikliği ücreti: 30 TL (ödeme planı değişikliği söz konusu olduğunda) Citi Bank Eğitim Kredisi İçin Gerekli Belgeler Ücretli olarak çalışıyorsanız - Başvuru Formu / Sözleşme - Nüfus cüzdanı fotokopisi (sürücü belgesi geçerli degildir). - Son maaş bordronuz (resmi bordronuz yoksa, kaşeli ve imzalı maaş yazısı yanında imza sirküleri ve ticaret sicil gazetesi gönderilmelidir). Serbest olarak çalışıyorsanız - Nüfus cüzdanı fotokopisi (sürücü belgesi geçerli degildir). - Vergi levhası ve son çeyreğe ait tahakkuk fişi - Son ortaklık durumunu gösteren Ticaret Sicil Gazetesi fotokopisi.
Diğer Kredi Kampanyaları Finansbank İhtiyaç Kredisi Kampanyaları 2011 Garanti Bankası` ndan Avea` lılara %0,89 Faiz Oranlı İhtiyaç Kredisi Akbank İhtiyaç Kredisi Kampanyaları 2011 Türkiye Finans 2010 İhtiyaç Kredisi Kampanyası
Kampanya Bitişi : 31.12.2010